1.B undles måste returneras i sin helhet och oöppnade för att få en återbetalning. Ett delvis skickat paket kvalificerar sig inte för återbetalning.
2. När produkten kommer tillbaka till vårt lager kommer vi att utfärda en återbetalning. Vi kommer inte att återbetala några öppnade produkter eller delvis använda produkter. Återbetalningen kommer att utfärdas inom 30 dagar från leveransdatum. Kunden står för fraktavgifter.
3. Vid köp måste båda artiklarna returneras för att få en återbetalning för hela köpbeloppet . Endast det slutliga priset som betalats i kassan, för varan och inte frakt, kommer att återbetalas.
4. Kunden ansvarar för alla returfraktavgifter. Vi kommer inte att återbetala eller kreditera eventuella returfraktavgifter som kunden har betalat för att skicka tillbaka den returnerade produkten tillbaka till vårt huvudkontor.
5. Produkten är fortfarande kundens egendom tills vi fått tillbaka produkten på vårt lager. När vi har utvärderat den kommer vi att utfärda en full återbetalning för beställningen om hela beställningen skickades tillbaka eller en partiell återbetalning om endast en del av beställningen returneras.
6. För paket med en bekräftad leverans av USPS och kunden, mottogs inga anspråk, kunden måste lämna in ett USPS-krav. När ett paket visar sig vara levererat är det utom våra händer och är USPS :s ansvar. I fallet med en ogiltig adress kommer vi att utfärda full återbetalning vid mottagandet av det returnerade paketet, minus fraktkostnaderna. Pure Relief ansvarar inte för felaktig leveransadress som kunden angett.
Det är kundens ansvar att se till att korrekt leveransadress anges vid utcheckning. Om ett paket försvinner i USPS och ingen uppdatering har getts av USPS, till exempel fortfarande på väg, och det har gått 10 arbetsdagar från den senaste uppdateringen, kommer vi att betrakta paketet som förlorat och skicka om en ny beställning. Om en kund får en skadad produkt kommer vi att behöva digitala bilder för att bekräfta skadan för att skicka om en ny beställning.
7.Beställningar kan endast avbokas före leverans. Om en beställning har skickats och en kund vill avbryta finns två alternativ nedan.
Kunden nekar paketet från postkontoret och det skickas tillbaka till oss. När vi har mottagits kommer vi att utfärda en full återbetalning.
Kunden skickar om paketet till Pure Relief på deras bekostnad, som anges i returpolicyn. Anspråk på saknad produktpolicy Om din vara saknas, är skadad eller trasig har du 3 dagar på dig från tidpunkten för den rapporterade leveransen att kontakta oss för att lämna in en reklamation. Efter denna tidsperiod är vi inte längre ansvariga för anspråk på saknade, skadade eller trasiga produkter.